Ostatni wpis: 1 godzinę temu

radoslaw Mój nowy komentarz do tapety [link]

valdi21 Dodałem zdjęcie do albumu [link]

ALDONA789 Mój nowy komentarz do tapety [link]

tebum27 Wygrałem 50 punktów w konkursie W samo południe

basikp Dodałem zdjęcie do albumu [link]

Ostatni wpis: 3 godziny temu

radoslawoooooo

adminUżytkownicy tebum27, radoslaw wygrałi po 50 punktów w konkursie W samo południe, Gratulujemy!!

adminZa 30 minut odbędzie się konkurs 'W samo południe'. Bądź online o 12:00 [LINK]

adminTapeta z największym współczynnikiem wyświetleń/pobrań: Zielone drzewa i kamienie po obu stronach rzeki, dodana przez majka1407 Gratulujemy!

adminTapeta z największą ilością pobrań: Zielone drzewa i kamienie po obu stronach rzeki, dodana przez majka1407 Gratulujemy!

Książki

Kategorie:

Inne»Szkolne

Książki
X Wybierz kategorie dla nastepnej i poprzedniej tapety:

WszystkieInneSzkolne
Kategorie
Klasyka, to to, co wszyscy chcieliby przeczytać i czego nikt nie czyta.
– Mark Twain
Komentarz dodał: ALDONA789
REKLAMA
na Twój pulpit:

Rozdzielczość1920x1200

Format5:4

Rozmiar991 KB


Tapeta opublikowana przez
Data dodania tapety18-10-2013 15:08




ewik1ewik1
Szkoły i biblioteki są bliźniaczymi kamieniami węgielnymi cywilizowanego społeczeństwa. Biblioteki są dobre tylko wtedy, gdy ludzie z nich korzystają, tak jak książki istnieją tylko wtedy, gdy ktoś je czyta.
31-05-2023 05:46
Odpowiedz
radoslawradoslaw
Bardzo wiele książek należy przeczytać po to, aby sobie uświadomić, jak mało się wie. Nikołaj Gogol
27-10-2015 16:42
Odpowiedz
janeksjaneks
.Każda książka żyje tyle razy, ile razy została przeczytana.
04-02-2014 17:17
Odpowiedz
kochanyUrwiskochanyUrwis
Jesteśmy jak książki... większość ludzi widzi tylko naszą kładkę, mniejszość czyta wstęp, wielku wierzy tylko krytykom, nieliczni poznają naszą treść
11-12-2013 10:56
Odpowiedz
ALDONA789ALDONA789
Klasyka, to to, co wszyscy chcieliby przeczytać i czego nikt nie czyta. – Mark Twain
20-10-2013 08:24
Odpowiedz

Lipa z sosną równo rosną. Adam Bahdaj

Włącz

0.0075 sekundy, Godzina: 14:55:29, MEM:720.3 KB